dinsdag 6 januari 2015

Het jaar van Raffaela!

Hallo lieve blog lezers,
Ik wil jullie als eerste allemaal de beste wensen doen voor een pracht 2015.
Een nieuw jaar waar we weer lekker creatief bezig kunnen zijn en hopelijk allemaal in goede gezondheid!


2014 is mijn eerste jaar als Noor meisje , hoe leuk is dat ! Zoals de meeste van jullie weten werkte ik al even samen met Jolanda voor het merk Dutch doobadoo en deed ik al wat voor het Noor magazine zo nu en dan. Toen Jolanda me ook vroeg om een echt Noor meisje te worden hoefde ik geen moment na te denken. Want Noor meisje zijn is echt een feest! Ik vond het een eer en het is echt geweldig om samen met de geweldige leuke meiden uit het team  te werken met de mooie produchten die Noor elke maand weer uit brengt. Met als klapper dit jaar natuurlijk de Noor vriendinnendag en het succes van het magazine. Het is druk, het loopt als een trein maar wat is het heerlijk om te doen allemaal. Kortom laat t nieuwe jaar maar komen !


 Wow wat een vraag, zijn er niet te veel leuke Noor producten ? Een moeilijke hoor !
Na lang denken heb ik voor deze mal gekozen, want ik denk dat ik deze het meest gebruik van alle Noor spulletjes die ik heb! De prachtige ovale blauwe mal artikel nummer  6002/0304. Je kan hier zoveel mee doen !

Ik heb er voor jullie het volgende kaartje mee gemaakt .

Ik ben begonnen met een shape art mal van Dutch doobadoo  om de vorm van mijn kaart te maken . Daarop heb ik verschillende lagen papier gebruikt uit diverse Noor paper pads. Ik vind het erg leuk om de verschillende blokken samen te combineren op een kaartje.



Het ovaal heb in uitgestanst uit creme cardstock en daarna het ovaal binnen in uit kraft papier waar ik de prachtige tekst stempel thank you op gestempeld heb met zwarte inkt .


Het afdrukje is een digi van Mo manning die ik gekleurd heb met sennelier aquarelle verf en helemaal heb uitgeknipt. Wat mooi lint en een stukje tule mag natuurlijk niet onbreken op mijn kaartje .


Ik heb weer een mooie toef  blaadjes en een roos gebruikt aan de linker kant an mijn kaartje en daar een van mijn favoriete blaadjes van Noor op gebruikt die ik hald over het mooi Noor hartje heb geplakt.

Dit was mijn nieuwjaars bericht en jullie zullen met dit jaar hopelijk vaak hier tegen komen.
Ik heb er zin in !!






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

1 opmerking:


  1. Wat een gezelligheid zeg en dat gaat dit jaar zeker
    ook weer zo zijn, je maakt mooie kaarten, deze is
    ook weer super ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen