maandag 5 januari 2015

Het jaar van Tiets!

Goedemorgen allemaal op deze eerste maandag van 2015! Natuurlijk wil ook ik jullie een geweldig mooi, gezond en creatief nieuwjaar toewensen hoor. Enne dat creatieve zal wel goed komen want  er komt weer veel veel moois aan dit jaar!!


Een heerlijk druk jaar achter de rug, met natuurlijk als hoogtepunt het nieuwe magazine, wat door jullie enorm gewaardeerd werd! Het is heerlijk om jullie te mogen laten zien in het tijdschrift wat er allemaal mogelijk is met Noor mallen, stempels en papier! Het is zelfs voor mij elke keer een uitdaging om weer iets moois ervoor te maken!

Het is nog steeds zo fijn om in dit team te mogen werken.  We zijn allemaal zo verschillend maar  door Noor! Design brengt dat ons ook weer samen en bedenken we met Jolanda weer de mooiste dingen. Dat vind ik ook zo fijn , dat we mee mogen denken over wat er zoal nog uit moet komen onder de Noor vlag en wat we nog missen in  ons assortiment aan artikelen. Ach er is zoveel op te noemen wat voor mij  geweldig was... De Noor DT en vriendinnendagen, elke maand weer de nieuwe artikelen die uitkomen... het was top!

Persoonlijk was het voor mij een zwaar jaar, Door mijn hernia heb ik veel pijn waardoor ik vaak keuzes moet maken die ik niet wil maken. Maar ik leer nu langzamerhand dat het nodig is en ik voel me er goed bij, Ik hoop daarom ook dat 2015  mij een betere gezondheid brengt waardoor ik ook bij Noor weer helemaal 100 % kan functioneren.


Oooh mijn favoriete product?  Das niet zo moeilijk,  eigenlijk alles wat met kerst en winter te maken heeft hahaha maar ja ik mag maar 1-tje noemen  dus ik kies dan voor:


Ze zijn gewoon té cute en je moet ze gewoon op elke winter en zelfs kerstkaart gebruiken. Op deze easelkaart springen ze er gewoon uit  gestanst uit rood karton. Met  een beetje gesso kun je wat sneeuw effect aanbrengen.


En op de onderste creatie heb ik ze bewerkt met fun flock.. dan lijkt het net bont randjes en bolletjes.


Je smeert lijm op de gedeeltes die je wilt flocken, en pakt dan met je vingers wat flock uit het potje en breng dat op de lijm aan.. net zoveel als jij denkt dat mooi is en klaar is je bont mutsje.



Wat ik nog niet gedaan heb is ze uit glitter papier stansen maar ik denk dat dat ook een geweldig effect geef op je kaartjes. Dus er zijn zoveel mogelijkheden, dat ik ze daarom zo super vind. Trouwens op de onderste creatie heb ik ook de nieuwe banners verwerkt.. dat wordt toch ook wel 1 van mijn favoriete stansjes ben ik bang.. Top met de bijpassende stempel set. Enne eind van de maand in onze webshop te koop natuurlijk!

Bedankt iedereen voor altijd die fijne reactie;s berichtjes, emailtjes enz. ik lees ze met plezier en we gaan er met zijn allen een geweldig Noor jaar van maken!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

4 opmerkingen:

  1. heel mooi wat je gemaakt hebt
    gr
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ik jou kaartjes zie wordt ik helemaal blij alles is even leuk en verzorgd en ik moet mog vaak denken aan de noor dag bij jou aan tafel met de roosjes haa niwt helemaal mijn ding maar zo gezellig was het ik hoop dat 2015 jou minder pijn brengt en ik je vaak mag ontmoeten

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Dit jaar gaat zeker ook weer een geweldig jaar worden,
    geniet er maar lekker van, dan doen wij het ook met
    al die mooie spullen die steeds uitkomen ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Mooie mallen gebruikt. Dat fun flock..goede tip, kende het nog niet. Mooi om toe te passen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen