maandag 26 januari 2015

Ninja turtles

Hallo allemaal,
Vandaag weer een scrapsel van mij. Ik heb een pagina gemaakt voor in het boek van onze jongste zoon. Een mooie herinnering weer van ons dagje Moviepark met zijn favoriete Ninja turtles.

 Ik ben begonnen met als basis een vel uit het woodblokje waar ik met de stempel uit de sending love collectie met versamark op gestempeld heb en dit bewerkt met witte embossings poeder.


De filmstrip stempels heb ik op mica gestempeld met zwarte stazon inkt en zo krijg je echt het effect van een film rolletje. De albums die ik op dit moment gebruikt hebben mapjes waar allemaal kleine vakjes in zitten. En zo kun je mooie gecombineerde pagina,s maken.


Het paperpad at the movies kwam ook nog eens helemaal goed tot zijn recht want de kleuren uit dit blokje passen perfect bij de kleuren van de turtles


De pagina heb ik een wat stoere look geprobeerd te geven met de cardboard pijlen en papaerart sterren van Dutch doobadoo . de pijlen heb ik viezig gemaakt met wat distress inkt en met een zwarte pen stiksels gegeven.


Op deze foto kun je de paperart sterren goed zien. Deze zijn natuurlijk gewoon wit , maar ik heb er met versamark en frantage een metal look aan gegeven.


Weer een pagina af voor in het boek. Ik ben er zelf erg happy mee om de herinneringen vast te leggen op deze manier van ons gezin.


Tot snel weer....

0 reacties:

Een reactie posten