zaterdag 24 januari 2015

Noor! Design Challenge

Hebben jullie alle kerstspullen alweer opgeruimd? Of maken jullie net als mij toch af en toe nog wel wat kerstkaarten tussendoor? Ik probeer altijd het hele jaar door nog wat kaarten te maken zodat ik op het eind van het jaar minder hoef te stressen :)

Vandaag laat ik jullie deze "theelichtjes" kaart zien. Dit is een Challenge op ons Noor! Design blog. Wil je dus graag het patroontje hebben en meedoen met de Challenge? Kijk dan HIER. De Challenge loopt nog tot 30 januari.


Ik heb voor mijn creatie het prachtige papier van Maja Design gebruikt - A gift for you. Blijf de tradionele kerstkleuren toch wel heel mooi vinden.  Het plaatje is een stansvel van The Hobby House - Gingerbread Wishes. Ideaal deze voorbedrukte plaatjes. Rondom heb ik wat Fran-táge Shabby White gestrooid.

Rechts boven zie je nog de prachtige Noor! Design mal 6002/0358.


Op de flap aan de binnenkant heb ik een tekst gestempeld, hiervoor heb ik de stempelset 6410/0118 gebruikt. Deze heb ik gestempeld met Versamark en daarna witte embossingpoeder er overheen gestrooid.


Aan de andere kant zie je het bakje met de waxinelichtjes. In het midden heb ik de blauwe mal 6002/0399 verwerkt. Daar overheen een organzalintje zodat de waxinelichtjes er niet uitvallen. Bovenaan zie je ook nog de Cardboard Art Gingerbread van Dutch Doobadoo, deze kan je ook weer erg leuk verwerken bij een bloementoef / takjes.

Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Frame elegant  Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - 8punt stencil

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen: