woensdag 14 januari 2015

Present for You

Voor de kerstdagen heb je soms nog even snel een klein cadeautje nodig, dan is een fles wijn geven natuurlijk wel heel erg leuk. Ik heb er ook nog snel 1 gemaakt, uiteraard heb ik er weer veel "Noortjes" op verwerkt. 

Ook de nieuwe vierkante blauwe mal 6002/0399, is hij niet geweldig? Deze heb ik uit Kraft cardstock gestansd en daarna gemat op lichtblauw kaartkarton.



Het gebruikte designpapier komt uit het paperblok Winter Wishes 6011/0306. Aan de zijkanten van de label heb ik de prachtige blauwe randmal 6002/ 0260 verwerkt. Hij is wel echt heel mooi fijntjes.


Ik heb op deze fleslabel een Merci doosje verwerkt. Deze heb ik gesneden met mijn Silhouette Cameo. Op de bovenkant heb ik wat muziekpapier 6011/0027 verwerkt. 

Paper bloc - Dance to the Music - music notes

Dit heb ik afgescheurd, verfrommelt en daarna opgeplakt. Er omheen wat Raffia gewikkeld en daar een bedeltje aan gehangen.


Bovenaan nog een flinke bloementoef. Daaronder een Kraft label met tekst van Dutch Doobadoo.
Ook zie je nog de prachtige IJskristallen van Noor! Design. Deze heb ik uit glitterkarton gestansd en iets achter het Merci doosje laten vallen.

Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Frame elegant  Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand (fijn)

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren.
Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

4 opmerkingen:

  1. Wow, leuk gedaan hoor ! Zou er zelf niet aan gedacht hebben om een chocoladeverpakking als flessenhanger te gebruiken, leuke combinatie !
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een geweldige flessenlabel. Ik denk dat ik er een klein zakje nootjes in plaats van chocola eraan zou hangen. Dat vind ik een betere combinatie. Maar smaken verschillen....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen