donderdag 22 januari 2015

Scrappen & Noor!


Hallo allemaal ,

Voor de meeste mensen begint 2015 met goede voornemens. Zo ook voor mij. Eigelijk heb ik een oude hobby weer opgepakt , scrappen met foto,s. Ooit ben ik begonnen met het scrappen van foto,s van de kinderen maar dat is gewoon verwatert.

Nu zie je overal van die leuke kleinere albums met losse mapjes erin met allemaal verschillende vak indelingen. Ik moest er wat mee en heb het scrappen weer opgepakt. Voor mijn jongste zoon ga ik een mooi album maken, want eigelijk is het triest ik heb wel 6000 foto,s van het kereltje maar alles op een cd rom. En eigelijk is er niks heerlijker als door een album vol met herinneringen bladeren. Natuurlijk past Noor design hier helemaal in het plaatje want door het kleinere formaat (15 bij 20cm)  gebruiken !


Dit is de volledige pagina en hier zie je aan een kant de grote layout en aan de andere kant de kleine vakjes . Deze pagina uit Dante,s boek gaat even terug naar 2013.We waren toen met het gezin in Moviepark en daar staat het vol met deze oude auto,s. Ik vond de gears van noor hier geweldig bij passen .


De gears heb ik uit zwart cardstock gestanst en bewerkt met frantage embossings poeder voor een wat metal look effect .


Op de rechter pagina heb ik alle kleine vakjes gevuld met diverse laagjes papier en natuurlijk ook hier weer de gears verwerkt.


Op deze foto, zit Dante stoer op een auto , en de tekst king of the road uit de serie retro cars paste hier perfect bij!


Op deze foto, heb ik wederom de gears gebruikt en nu de cirkelmet daarop de frantage poeder.


Het vel had 4 hele kleine vakjes en hoe toepasselijk zijn de kleine autootjes uit de serie retro cars . Het leek wel of ze gemaakt waren voor mijn layout.


Ik ga jullie dit jaar vast nog veel meer scrap werk laten zien met Noor ! En wie weet krijg je er ook inspiratie van de Noor producten te gaan gebruiken bij je foto,s




0 reacties:

Een reactie posten