woensdag 21 januari 2015

Thank You

Daar zijn we weer!
Soms heb je wel eens een kaartje wat gewoon helemaal goed lukt, en dat had ik bij dit exemplaar. Hij is helemaal naar mijn zin geworden. De basis is een Dutch Shape Art mal en het plaatje is van The Hobby House. 


De Dutch Shape Art mal heb ik in 3 formaten getekend en uitgeknipt. Het designpapier komt uit de blokjes Winter Wishes en Dance to the Music. Ook nog een stukje ribbelkarton erachter gestoken en hiervan de randjes bewerkt met gesso.


De mooie grote tekst "Thank You" komt van een nieuwe Noor! Design stempelset. Dit is een set met daarop allemaal mooie grote teksten, die je dus centraal op je kaart kunt gebruiken. Rondom de tekst heb ik zelf nog wat doodles gemaakt. Deze set zal vanaf deze week in de winkels liggen. 


Ik heb dit kaartje gemaakt voor het Noor! Design U.K. blog. Er loopt daar op dit moment een challenge en het thema is "with love". En we hebben bij Noor! Design in de collectie Sending Love natuurlijk hartstikke veel mooie mallen en stempelsets die je bij dit thema kunt gebruiken!



Klik op bovenstaand logo om doorgelinkt te worden naar de uitdaging op het Noor! Design U.K. blog en lees hoe je mee kunt doen. Je kunt er ook een leuke prijs mee winnen dus het is zeker de moeite waard om mee te doen!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




6 opmerkingen: