zondag 11 januari 2015

Warme Winter Wensen

Goedemorgen allemaal,

Ik kan er maar geen genoeg van krijgen, alweer een winters kaartje van mij. De meeste mallen zijn ook ideaal te gebruiken want of het nu winter is of een ander thema ze passen eigenlijk bij vele thema's.


Het prachtige papier is uiteraard weer van Noor! Design, "Winter Wishes". Als basis voor de kaart heb ik een nieuwe Dutch Doobadoo Shape art mal gebruikt, Flower 4 Petals. Het stempeltje is van LDRS - Candi Bean - Home for the Holidays - Let it Snow.

Cutting & Embossing mal - Winter Wishes - Schaatsen  Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Rand met ijskristallen

Aan de bovenkant heb ik de ijskristallen rand gedaan. Rechts boven heb ik 2 tags van Noor! Design geplakt met hierop strikjes van blauwe vintage seambinding.


Links boven heb ik de nieuwe schaatjes van Noor! Design gebruikt, deze heb ik een stukje achter het ribbelkarton geschoven. Als veters heb ik een stukje touw door de gaatjes heen gehaald.


Achter de bovenkant van het ribbelkarton heb ik nog de randpunt van Noor! Design gedaan.


Het afdrukje heb ik gemat op de vierkante mal van Noor! Design. Deze heb ik uit blauw design papier gestanst.  Ik heb het stempeltje ingekleurd met Sennelier. De sneeuwvlokjes hierop heb ik aangestipt met Stickles Star Dust. De bontrandjes heb ik opgevuld met Stickles Frosted Lace.

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Vierkant + kroonluchter  Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand punt

De tekst Warme winter wensen is van een clearstempelset van Noor! Design. Deze heb ik met bruine stempelinkt op een stukje design papier gestempeld. Verder nog een papieren kleedje en een stukje kant. Ik heb overal weer Sow Tex op gesmeerd, wat een kliedervos ben ik toch ook hè :)

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met een leuke stempel. Mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend en het is en blijf zo,n mooie kleuren combi.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen