vrijdag 16 januari 2015

Winter Time

Goedemorgen allemaal,

Ik heb weer een winters kaartje voor jullie vandaag. Deze kleuren vervelen mij niet snel dus ga er nog maar eens lekker mee door... Tja de blokken van Noor! zijn ook zo leuk!


Het papier is van Noor! Design - Winter Wonderland. Aan de linkerkant van de kaart heb ik een mooie randmal van Noor! Design gebruikt. Op het design papier heb ik een papieren taartkleedje gebruikt en een stukje verbandgaas.

Paper bloc - Winter Wonderland

Het winter plaatje heb ik gemat op de vierkante mal van Noor! Design en deze vervolgens nog eens een keer gemat op een grijs stukje design papier. Hieronder een stukje fijn ribbelkarton. Onder het dwarse stukje design papier heb ik de sneeuwpegels geschoven. Aan de rechter bovenkant heb ik de cirkel met ijskristallen gedaan. Rechtsonder, die kun je gewoon niet missen, de geweldig mooie schaatsen van Noor! Design. Hier heb ik een stukje touw doorheen geregen en beïnkt met Archival "Watering Can".

Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Cirkel met ijskristallen  Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Icecles

 Links heb ik een Dutch Kraft Art - Wood fences van Dutch Doobadoo. Hierop heb ik met witte embossing poeder de tekststempels Winter time gestempeld.  Onder het bordje heb ik een paar bloemen gemaakt van Noor! Design. Alles is weer voorzien van een beetje witte Crackle Paint.

Nou dat was het weer voor vandaag, tot de volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





4 opmerkingen: