vrijdag 23 januari 2015

Winter Wonderland

Ik heb dit doosje met 9 waxine lichtjes uitgetekend en zo er een patroon van gemaakt voor jullie en dat is de nieuwe challenge op ons Noor! Blog! Ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal mee gaan doen want ook de prijs is niet mis!


Ik heb de mijne gemaakt met het winter wonderland papier. Het is nu tenslotte winter! De basis is gemaakt van kraft papier. Kijk eens  hoe leuk die handschoentjes en mutsje zijn geworden met het fun flock! Net een echt bontkraagje!


Onder het ribbelkarton heb ik nog de sneeuwrand kunnen plakken. Zo wordt het al lekker winters toch! Ook heb ik de nieuwe banner gebruikt met passende tekst, deze komt eind van de maand uit!
Ook weer eens een bingo stempeltje gebruikt..


In de linkerkant heb ik een pocket gemaakt zodat ik daar een tag in kon schuiven. De pocket is
gemaakt met 1 van de nieuwe grunge stempels! Aan de bovenkant nog een border geplakt en ja ja weer ene bingokaartje...blijven zo leuk!


Aan de rechterkant heb ik de opening gemaakt met een vierkante Noor mal.. Je kunt op ons blog helemaal lezen hoe dit in zijn werk gaat. Het doosje nog met een  lintje vast gestrikt en wat bloemen erbij geplakt. Dus nu alle drukke dagen weer voorbij zijn, kunnen jullie snel papier schaar, lijm etc erbij pakken en aan de slag gaan!

Noor! Design Challenge

Nu is het jullie beurt om ook dit gave doosje te maken en naar ons te mailen. We hopen dat jullie gezellig met ons mee doen!

Veel succes!  O ja mochten er vragen zijn,  dan hoor ik het graag!




3 opmerkingen: