maandag 12 januari 2015

With Love


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn shadow box laten zien, die ik gemaakt heb met de stempels uit de sending love collectie. De basis is gemaakt van kraft papier wat ik beplakt heb met het mooie  nieuwe paperblok wat in november is uitgekomen Shabby Chic .

 Dit paperpad heeft zulke leuke frisse kleurtjes, heerlijk om mee te werken zo na alle kerstkaartjes. In de box heb ik  een blauwe mal gebruikt .Waar ik mijn afdrukje met dubbelzijdig tape heb opgeplakt om wat meer diepte te krijgen. Het afdrukje is van Mo manning en heb dit gekleurd met Sennelier aquaerelle.


 De randjes van de box heb ik ook beplakt met wat jute lint en daar de Noor rolrozen op gebruikt .
De stempels uit de sending love collectie heb ik met versamark gestempeld op kraft en daarna met rode embossings poeder bewerkt .

Cutting & Embossing mal - Roll up - Roses 1

Zo krijg je een mooi fel rood effect. Hier en daar ook een stempel gewoon gestempeld met zwarte inkt om een mooi contrast te maken en het stempelset goed te benutten.


Het was weer een leuk projectje om te maken. ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Tot snel weer.





3 opmerkingen:


  1. Het ziet er schitterend uit,
    en hele mooie kleuren, gaaf ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh...... wat een genot weer om naar te kijken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen