vrijdag 30 januari 2015

With Love

Hallo allemaal,

Laten we er maar eens een beetje voorjaars achtige kaart tegenaan gooien. We hebben donkere dagen genoeg gehad vind ik. Dus voor vandaag heb ik eens wat andere kleurtjes gebruikt.


Het is een kaartje geworden met veel blauwe en Kraft kleuren. Wat heb ik gedaan zodat deze kaart ontstond? Nou..het volgende... Eerst een leuke afbeelding ingekleurd nadat ik het designpapier had uitgezocht. Daarna heb ik een stuk Kraft papier dubbelgevouwen en er een shape art mal opgelegd. 


Ik heb niet het hele patroon gebruikt naar heb de mal een stuk over de vouw van de kaart gelegd. Daarna heb ik het design papier op maat geknipt en ben ik met het versieren begonnen. Dit is toch wel het leukste onderdeel.


Tja..ik ben zo iemand die niet van te voren weet welke stans of stansen ik ga gebruiken. Ik bekijk dat pas als de basis klaar is. Dit keer vond ik de  vlinderrand er wel bij passen en heb die uit Kraft papier gestanst.


De twee lossen vlindertjes heb ik uit blauw design papier gestanst. Deze heb ik weer op de vlinders van de rand geplakt. De vlinderrand heb ik ook nog voorzien van een beetje embossing enamel - Frantage. Dit is een grof soort embossingpoeder wat je eventueel zonder Versamark kan gebruiken.


En natuurlijk moet er een bloementoef op. Dit keer heb ik gekozen voor kant en klare maar ook de rolled Up Roses. Deze heb ik uit Kraft gestanst.


En wat is er nu passender dan een klein postzegeltje met de tekst "With Love". Deze heb ik gemaakt met de postzegel stans en de stempeltjes die daar bij passen. Deze heb ik met Versamark gestempeld en van witte embossingpoeder voorzien. Daarna met de heattool erop en klaar is de tekst.



Ook zit er als jullie goed kijken nog de vierkante blauwe mal op verwerkt. Hier heb ik de afbeelding opgeplakt. Ook een strook breed kant zit op de kaart verwerkt. Verder heb ik de kaart voorzien van crackle paint. Dit is een leuke witte verf wat na drogen gaat barsten. Het inkleuren heb ik , zoals altijd, weer met de L`aquarelle gedaan.

Zo, ik hoop dat ik met deze kaart een beetje vrolijkheid heb gebracht. Hier is inmiddels de zon een klein beetje door de wolken aan het kruipen. Ik hoop bij jullie ook.

Een fijne dag verder,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen:

  1. Die Karte sieht fantastisch aus!!

    Liebe Grüße,
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Echt een super schitterende kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen