zaterdag 4 april 2015

A True Friend

Vandaag laat ik jullie een vrolijk verjaardagskaartje zien. Bij deze kaart heb ik de al iets oudere blauwe randmal 6002/0291 verwerkt, dit blijft toch een geweldig mooie mal. De mal heb ik uit Kraft cardstock gestansd en iets achter de kaart geplakt zodat hij niet zo heel ver buiten de kaart steekt.


In het midden een taartrandje, daarop heb ik de "taartranden doily" mal 6002/0379 van Noor! Design geplakt. In het midden een tekst gestempeld met de clearstamp 6410/0316. Wat is het toch een mooie tekst hé?



Ik heb het Turquoise leer 456.070.312 uitgestansd met de vlaggenlijn 6002/0277. De randen heb ik aangezet met Crackle Paint wit. Daarop heb ik wat letter stickers van Tim Holtz geplakt. Je kan het leer echt heel makkelijk stansen.


Zoals je hier ook wel goed kan zien heb ik ook nog de Shape Art mal Flower 4 Petals van Dutch Doobaboo op deze kaart gebruikt.


Ook heb ik de rolroosjes van Noor! Design 6002/0384 uit het leer gestansd, opgerold en in de bloementoef verwerkt. Nu zie je de witte onderkant ook heel goed, dat vind ik bij dit kaartje juist wel goed passen.


In de bloementoef zie je ook nog een strikje van Raffia, wat parels, 2 paddestoelen en blaadjes die gestanst zijn met de Vintage Flourishes 6002/0047.



Het plaatje is een stansvel van The Hobby House, Polly's Pals, Deze heeft precies de goede kleuren bij dit kaart. Deze heb ik netjes uitgeknipt en met wat 3D kit op de kaart geplakt.

 


Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen: