dinsdag 12 mei 2015

Friends

Hallo allemaal,

Met het prachtige papier uit het botanical blokje heb ik dit kado setje gemaak. Ik heb de nieuwe blauwe Noor hart mal gebruikt. wat is hij prachtig! Het losse hart hoort erbij,dit is zo handig want zo kun je hem heel eenvoudig stempelen en op elkaar plakken.


Ik heb als basis voor mijn setje mallen van Dutch doobadoo gebruikt. Voor mijn kaartje heb ik de labelmal gebruikt. En heb hier een vak ingemaakt waar een kleiner label inpast.


Op mijn label heb ik de hart mal dus aan de binnen kant  gebruikt, met een Noor stempel erop.


Hier zie je hoe het label in het grote valt. Ik vind het zelf een erg leuk model. Een kaart met verassing.


Met de pillow box mal van Dutch doobadoo maak je heel gemakkelijk een doosje. Hij is nog best ruim dus er kan gemakkelijk een klein kadootje of wat lekkers in.



Zie je de prachtige vlinder? Dit is een exstraatje die gelevert word bij de blauwe hartmal. Ideaal want deze past ook weer bij de blauwe vlinderand. Ik heb hier een grote en een kleine opelkaar geplakt met een pareltje, Zo fladdert hij bijna weg.

Dat was het weer voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen: