vrijdag 22 mei 2015

Happy Bday

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met het mooie hart met de vlinders. Als basis heb kraft karton genomen voor deze kaart, dit past samen met het witte karton mooi bij het designpapier. Ik ben echt dol op dit soort kleuren.


Ik heb het hart gestanst uit wit met daaronder een hart gesneden van het designpapier. Ik heb het kaartje verder eenvoudig gelaten, maar wel de mooie rand 3 x gestanst en deze rond de kaart verwerkt.


 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. En ga weer lekker met de volgende kaarten die ik natuurlijk mee neem naar de demo's die ik komende tijd heb.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: