dinsdag 19 mei 2015

Hello Spring

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met het prachtige papier uit het Botanical paperpad van Noor! Design. Wat een heerlijke frisse tintjes hé? Het leuke van dit blok is ook dat er kleine labels en postcards in zitten die je uit kan knippen en kan verwerken op je kaart.


Ik heb de basis gemaakt met een Shape Art mal van Dutch Doobadoo. Deze heb ik nagetekend op Kraft Cardstock en op Papicolor Caramel en netjes uitgeknipt. De randen heb ik bewerkt met de Paper Distresser en de Crackle Paint - White.


Rechts onder een flinke bloementoef gemaakt, achter de bloementoef zie je de Vintage Flourishes tak 6003/0038. Wat is het Vintage plaatje lief hé? Deze komt uit een Paper & Pictures blok Spring. 

6011/0064 Paper bloc Paper & Pictures Spring

Aan de zijkant heb ik de tekst "Gefeliciteerd" geplakt, dit is gemaakt met de Tiny Words stans van Joy! Crafts.


Het nieuwe hart met vlinder heb ik ook verwerkt op deze kaart, deze heb ik achter het Vintage plaatje geplakt. Ook zie je de nieuwe blauwe vierkante mal, deze heb ik uit Kraft Cardstock gestanst.

6002/0381 Blauwe mal Open hart + vlinder

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


4 opmerkingen: