zaterdag 9 mei 2015

Just Married

Ik ben geloof ik nog wat in trouwsferen blijven hangen want heb alweer en trouwkaartje gemaakt. Deze keer met het Romance papierblokje.


De basis is gesneden van een Dutch Doobadoo mal en hierop heb ik een kleinere geplakt  uit wit cardstock en daarop weer en kleinere uit design papier. Natuurlijk mag de  sierlijke rechthoek mal  hier niet op ontbreken.. vind ik persoonlijk ook een romantisch sfeertje geven! En daar heb ik het vintage plaatje op geplakt.

6011/0305 Paper bloc Romance

De koets heb ik het bordeaux kleurig cardstock gesneden en die eronder gezet.. Dus echt heerlijk aanwezig. De hartjes rand mag eigenlijk ook niet ontbreken op zo'n kaartje en die paste nog mooi bovenin.

6002/0356 Blauw Frame + 3 hoekjes  6002/0322 Blauw Rond met vlinders

 Van raffia een strik gemaakt en daar wat bloemen en roosjes op bevestigd met natuurlijk onze mooie blaadjes. De tekst komt van onze  love stempel shette en heb ik met de hand uitgesneden. Nog ff een los hartje en een vlinder erbij en toen vond ik de kaart vol genoeg!

Tot de volgende keer!

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen: