zaterdag 30 mei 2015

Ladybugs

Hallootjes,

Hier weer een kaartje van mij. Dit keer aan de hand van een sketch van Tiets. Ik heb er een ronde van gemaakt die ik beplakt heb met design papier volgens de sketch.


Langs de rechter rand heb ik de lieve Ladybugs ( lieveheersbeestjes ) geplakt. Deze heb ik uit rood cardstock gestanst en na het embossen voorzien van zwarte inkt.

  6002/0370 Blauw Rand lieveheersbeestjes

De tekst heb ik verwerkt op een banner. Deze banner heb ik ook gestanst en geembost.


Langs de linkerrand heb ik een stukje van de hartjes rand verwerkt. En samen met een roosje en een bedel op de kaart geplakt.


Natuurlijk ook nog wat bloemen en een strik van raffia. Hier onder heb ik nog de blaadjes van de Vintage flourishes stansjes verwerkt. Meer decoratie heb ik maar niet gebruikt anders is de sketch bijna niet meer terug te vinden op de kaart.

6003/0047 Vintage Flourishes Blad 2     6003/0026 Vintage Flourishes Tak bladeren (dun)

Dan rest mij nog je een fijne dag verder te wensen en graag tot gauw,





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: