donderdag 14 mei 2015

Noor & Zo Sketch Challenge

Goedemiddag op deze zonnige hemelvaartsdag. Vandaag heb ik weer een kaartje wat ik jullie wil laten zien. Het is mijn bijdrage voor de Noor & Zo Sketch challenge op het Noor & Zo blog. Ik heb voor dit kaartje gewerkt met designpapier uit het Noor! Design blok Botanical.


Het stempelafdrukje van Mo Manning is ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier.


De tekst "dikke kroel" komt uit een stempelset uit de allereerste collecties van Noor! maar dit blijft 1 van mijn favorietjes. 

Dit is de sketch voor de challenge van deze maand:

Als je op bovenstaande sketch klikt wordt je doorgelinkt naar het Noor & Zo blog. Daar lees je precies hoe je mee kunt doen met deze uitdaging en natuurlijk ook wat voor leuke prijs je ermee kunt winnen!

Ik wens iedereen nog een fijne dag en ik hoop dat jullie weer massaal mee gaan doen.


 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen: