woensdag 6 mei 2015

Scrap Challenge

Vrijdag 20 maart hadden wij een gezellige DT dag van Noor! Design bij Joy! Crafts in Ochten.

Sinds kort heeft Noor! Design ook een eigen Scrapbook groep op Facebook: https://www.facebook.com/groups/noordesign.projectlife/ Ben jij er al lid?

Corina had voor ons een workshop uitgedacht zodat wij ook allemaal lekker met foto's aan het scrappen kunnen gaan :) Ik moet zeggen: ERRUG leuk weer om te doen, zucht. Waar is dat doosje met tijd? De foto die wij gingen scrappen hebben we smiddags gemaakt, het hele team was deze keer compleet.


In het magazijn van Joy! Crafts lagen de nieuwe paperpads al klaar, dus die mochten wij meenemen. Dan maar gelijk de schaar erin hé? Ik heb het paperpad "Botanical" 6011/0313 gebruikt, deze is op het formaat van 15 x 30 cm. Ideaal voor dit formaat scrappen wat Corina ons liet zien, de LO is namelijk op het formaat van 15 x 21 cm. Dus niet te groot.


Ook de labels en de tekst 100% awesome zitten in het paperpad. Dit paperpad komt overigens pas eind april in de winkels.


Uit een oud boek hebben we wat muziekpapier gehaald en heb ik rommelig opgeplakt. Ook zie je nog een cardboard art pijl van Dutch Doobadoo.


Kijk eens wat een gave metalen label! Deze is ook van Joy! Crafts. De papieren label heb ik het designpapier van het paperpad Botanical geknipt. Verder nog wat bloemen, een swirl, jute touw en een geprinte tekst voor de afwerking.

Nu hebben we met deze scrap een challenge bedacht. Deze vind je op de speciale Scrap Challenge pagina op het Noor! Blog. Kijk er maar eens en doe gezellig met ons mee!



Ik hoop dat ik jullie ook met deze scrap kan inspireren. 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

0 reacties:

Een reactie posten