donderdag 21 mei 2015

Sketch for You

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik voor jullie een kaart waarbij ik een sketch heb gemaakt. Zo kun je deze kaart makkelijk namaken door de maten van de sketch over te nemen.


Het papier dat ik gebruikt heb is het geweldige papier bloc "pretty floral". Ik ben er helemaal mee in mijn sas. Zoals ik al vertelde heb ik er dus een tekening bij gemaakt waarmee, als je het leuk vind,  ook zo`n kaart kunnen maken. 

6011/0043 Paper bloc  Pretty Floral

Ik heb er bewust weinig frutsels op geplakt zodat je de sketch goed kan bekijken. Ik heb wel langs de buitenranden de leuke notebook rand geplakt en naast het afdrukje de label gemaakt met de labelstans. Ook heb ik nog een beetje schuin een sierrandje over de hoek van het afdrukje geplakt. En wat ik ook niet kon laten is er toch nog een bloemetjes op te plakken.

En dit is de sketch van de kaart, veel plezier ermee!



Tot de volgende keer,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen:

  1. Leuke sketch, daar ga ik straks wat mee doen...:-), mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen