woensdag 27 mei 2015

Thank You

Hallo allemaal,

Hoe vinden jullie het 30,5 x 30,5 scrapblok van Noor! Design met houtlook papier. Helemaal geweldig vind ik het!

Vandaag laat ik jullie een kaasplankje zien van Dutch Doobadoo. Het kaasplankje is van mdf en laat zich goed verwerken met mooie materialen van Noor! Design.


Ik heb het plankje beplakt met het mooie hout structuur papier uit blok 6011/0702. Hier boven op heb ik een label gemaakt van kraft karton en weer het mooie papier.


Een mooi plaatje in de ovale mal verwerkt en niet te vergeten de leuke takjes die ik onder de bloemen heb gestoken.

  6002/0195 Garden Vogelhuisje

Ook het leuke vogelhuis heb ik gestanst uit het mooie hout structuur papier. Achter het vogelhuis heb ik wat ribbel karton verwerkt.


De leuke charms 6350/0303 zijn van JoyCrafts en passen mooi bij dit geheel.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit kaasplankje. 

Tot de volgende keer,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen:

  1. Zo zie je de kaasplankjes niet in de winkel...:-), schitterend gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Ineke. Gr Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Zo'n kaasplankje wil ik ook wel...

    groetjes, Ellen

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen