vrijdag 29 mei 2015

Wedding


Deze keer heb ik een liggende layout gemaakt ( 21x15cm)en dat  past ook prima in het album dus dan heb je weer eens een ander model om te scrappen.

Ik kreeg in mijn DT pakket oade nieuwe Just Married  auto stans en ja die past perfect bij deze foto van mijn dochter en schoonzoon.



Alle scrappies heb ik met bruine inkt bewerkt en daarna met de distresser een randje aan gescheurd.
Ook weer hier op  diverse Noor mallen gebruikt, zoals de nieuwe viewmaster, een border rand  Wedding  en de notebook stans.

   6002/0395  Just Married Tekst

Die laatste kun je ook prima aan de bovenkant van je scrappapier  stansen. Natuurlijk het geheel aangekleed met bloemen en kant. Met de printer heb ik zelf nog wat tekst en de trouwdatum op kraft papier uitgeprint  en her en der plakparels geplakt.

Leuk hoor Layouts maken. Wil je hier meer van weten of maak jij ze ook en wil je ze met ons delen. Word dan lid van de Noor! Design Scrapbook groep op Facebook.



Klik op het logo en je kunt je meteen aanmelden!

Tot de volgende keer,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)  


2 opmerkingen:

  1. Ziet er toppie uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, Tiets! En het was toen mooier weer dan de afgelopen dagen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen