zaterdag 23 mei 2015

XXX-jes

Goedemorgen allemaal,

IK ben weer heerlijk aan de slag gegaan met de nieuwe mallen van Noor! Design, het is elke keer weer een feestje. 

Het design papier is het schitterende blokje Botanical van Noor! Design, prachtige kleuren. De postcard hoort bij het design papier.


Als basis heb ik de label van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik eerst uit kraft karton gesneden, daarna in wit en vervolgens het design papier. Ik heb alle randen gedistressed met de distresser van Tim Holtz. Het afdrukje is van Magnolia, ik heb haar ingekleurd met Sennelier.


Linksboven heb ik een cardboard pijl van Dutch Doobadoo gebruikt, hierop heb ik streepjes gezet met een witte stift.


Rechtsboven heb ik de nieuwe stansmal Viewmaster gebruikt, hierop heb ik enkele plakparels gedaan, deze heb ik een kleurtje gegeven met mijn Copics.

 6002/0415 Blauw Rand

Aan de linkerkant heb ik een randmal gebruikt, ook deze is van Noor! Design.


Uit kraft karton heb ik de nieuwe harten mal gestanst, hierop een stukje design papier, ook deze kun je met de bijbehorende stans uitsnijden. hierop heb ik de xxxjes gestempeld met bruine inkt.

6002/0381 Blauwe mal Open hart + vlinder

De prachtige vlinder hoort eveneens bij deze mal, echt super toch. Hierop heb ik een vulpenstift van Tim Holtz gedaan.


Uiteraard hoort er ook nog een leuk bloementoefje bij. Hieronder heb ik nog wat grasvezel gebruikt en een strik gemaakt van vintage seambinding. Boven aan de tag heb ik nog een strik gemaakt van touw met hierop een roosje. De kaart is niet helemaal naar mijn zin, soms heb je wel eens dat je het totaal anders in je hoofd hebt, maar het er niet uit komt.

6002/0451 Blauwe mal Viewmaster

Ondanks dat hoop ik dat ik jullie met mijn creatie toch nog een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje, geniet van het weekend en tot de volgende keer !




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: