maandag 25 mei 2015

You keep me Anchored


 Hallo allemaal,
We hebben deze maand weer een nieuw setje MDF van Noor design. Ik hou er zo van om dit op te pimpen. Deze keer keer heb ik dat gedaan met foto,s van mijn oudste zoon op het strand. Zo maak je een soort fotolijst van je strandhuisjes.


 Ik heb het mdf eerst beplakt met wat witte houtvellen uit het blok wood. Het anker met zwart cardstock wat ik heb geschuurd en daarna langs de randen heb berwerkt met versamark en frantage voor een oud verweerd effect.

6200/0165 SeaShore Strandhuisjes (5delig)

De grondplaat het ik helemaal ingesmeerd met Dutch doobadoo modeling paste, daarover distress inkt waluit stain en daarna even opschuren. Zo krijg je een oud verweerd effect.


Het middelste huisje heeft een tekst, die ik op de prachtige blauwe mal heb geplakt en bestempeld heb met allemaal post stempels uit de sending messages serie.

6410/0024 Sending Messages Old Letter       6410/0025 Sending Messages Postcard accessoires

Met de grote script stempel uit deze serie heb ik over het design papier hier en daar heen gestempeld om een wat stoerder effect te krijgen.


De foto,s heb ik gemat op zwart cardstock en er wat ribbel karton van Joy crafts onder geplakt. Dit geeft zo,n lekker stoer effect.


De foto lijst heb ik verder aangekleed met touw,  schelpen en wat stukjes jute. Ik heb alles een beetje natuurlijk gehouden om een stoer strandsfeertje te krijgen.

Tot de volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)  



0 reacties:

Een reactie posten