maandag 29 juni 2015

Berry Sweet

Hallo allemaal,

Het was even een beetje stilletjes van mijn kant, maar zo nu en dan heb je ook even wat andere dingen te doen. Natuurlijk ben ik achter de schermen met allerlei andere freubel dingetjes bezig, maar dat mag ik helaas niet laten zien.

Afgelopen zondag lag er weer een geweldige doos met allemaal nieuwe design team spulletjes van Noor! Design op de mat, natuurlijk ben ik er gelijk mee aan de slag gegaan. Deze keer alles in het thema van Berry Sweet. Het is zo leuk om een MDF project om te toveren tot iets moois :)
Zo krijg je toch gelijk zin in de zomer?


Ik heb het MDF helemaal beplakt met het papier uit het nieuwe papierblokje, eveneens Berry Sweet.
De randen van het MDF heb ik eerst wit gemaakt met Gesso. Aan de bovenkant van de kruiwagen heb ik wat natuurlijk materiaal gedaan, 

6200/0166 MDF set Berry Sweet

hieronder een paar takjes uit groen karton en hierop de de kersjes, een kruiwagen vol lekkernijen. De kersen heb ik uit rood/bruin karton gestanst, hierop de bijbehorende bloemetjes uit wit karton, het hartje heb ik gekleurd met een gele Copic marker. Het tuitje van het gietertje heb ik ook van een stukje rood/bruine karton gemaakt, hierop heb ik met een rilpen enkele witte stippeltjes gedaan met Gesso.

6011/0316 Paperbloc Berry sweet  6002/0454 Berry Sweet Cherry

Op de gieter heb ik nog een strik geplakt van raffia, hierop een nieuwe bloem van Noor! Design, deze komt uit de serie Summer Lovin. Als je de zonnebloem stanst, heb je er gelijk 3, de onderste heb ik naar onderen opgebold, de middelste een klein beetje omhoog en de bovenste nog meer opgebold. Hierin komt het hart van de bloem, deze heb ik uit geel karton gestanst, de stippeltjes en de rand van dit hart heb ik aangezet met Distress Inkt. Tegen de kruiwagen heb ik een bloem gezet, ook deze is van Noor! Design.


Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: