dinsdag 9 juni 2015

Time for Tea

Hallo allemaal,

Ik laat jullie vandaag weer een kaart zien die ik gemaakt heb met de mooie stencils uit de Afternoon Tea serie. Zo ontzettend leuk om te gebruiken en te verwerken.


Ik heb als basis een shape mal van Dutch Doobadoo gebruikt en deze uit kraft karton gesneden. Ook heb ik de leuke theedoos uit kraft gesneden en licht opgeschuurd.


Het lepeltje en vorkje is gestanst uit spiegelkarton van JoyCrafts 8011/0106. 


 Ook de rand met pot en kopjes heb ik licht opgeschuurd.


De takjes komen van een vintage flourishes en blijven zo mooi om te gebruiken.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart, wat een mooi geheel met al die mooie stansen erbij Super! groejtes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe mij ook maar een bakkie...:-), schitterend modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Ineke met veel details prachtig gedaan meis.
    Ik heb er weer van genoten.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen