zaterdag 15 augustus 2015

Kerstknuffels

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien met allemaal prachtige nieuwe materialen van Noor! Design.  De leuke sneeuwsterren en Paper & Pictures blokje.


Als basis heb ik een mooie mal van Dutch Doobadoo gebruikt en deze heb ik uit kraft karton gesneden. Ook het leuke designpapier uit het nieuwe blok heb ik hierbij verwerkt.


De leuke plaatjes uit het blokje van de Paper & Pictures zijn zo leuk om te gebruiken bij de hulsttakjes.



Ook de nieuwe ijskristallen heb ik gebruikt en die heb ik uit wit karton gesneden.


De hulstblaadjes heb ik gestanst uit spiegelkarton van JoyCrafts. Ik heb de mooie doiley mal 6003/1001 achter de ijskristal gebruikt. Die mal blijft zo mooi om te gebruiken.


Heerlijk toch al die winter producten die al weer in de winkels liggen.

6002/2053 Noor! Design Ice Crystals     6002/2054 Noor! Design Ice Crystals

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie allemaal een fijne dag en tot de volgende keer.





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

0 reacties:

Een reactie posten