zondag 16 augustus 2015

Life is better in FlipFlops

Het prachtige seashore papier  is in deze tijd toch geweldig om mee te werken! Bij Noor zijn zoveel leuke bijpassende stansjes  zodat je een mooie geheel op je creatie kunt maken. Dit keer heb ik de thema's Seashore en Under the Sea gecombineerd. Want ja die passen natuurlijk super bij elkaar.

Ik heb deze keer mdf flipflops gepimpt. De golven uit blauw cardstock gestans 3 keer en met dikke lagen foam tegen elkaar aan geplakt zodat er diepte ontstaat. De digi kon ik er zo mooi tussen plaatsen en lijkt het net of ze al surfend uit de golven omhoog komt.

.
Ook het dutchdoobadoo woordje zomer heb ik wit gemaakt met gesso en toen opgeplakt.
De seashore stansjes hebben ook allemaal een plekje gekregen en op de platts flipflop nog wat net schelpen en een bootje geplakt.

6011/0312 Paper Bloc Seashore  6002/0419 SeaShore  Vuurtoren / meeuw  6002/0418 SeaShore  Anker / stuurwiel  /reddingsboei

De tekst komt van de bijpassende stempelsheet. en deze in het rond uitgestanst en het kleine ankertje van de paperart nautical erbij geplakt.Tegen de golven aan nog een klein dolfijntje geplakt.

6002/0330 Under the Sea Wave Rand Golven

Ik hoop dat jullie geinspireerd worden zo om ook eens met een mdf artikel aan de slag te gaan, Zowel Noor! Design als Dutch Doobadoo hebben echt prachtige artikelen hierin!

Groetjes,



2 opmerkingen: