maandag 10 augustus 2015

Lovely Girl

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een nieuwe prachtige mal van Noor! Design. Het is een mooie ovaal en zo mooi om te gebruiken.


Het is een eenvoudige kaart die je kunt snijden uit karton van 11 x 27 cm. Je rilt hem op 6 en 12 cm en vouwt de kaart in model. 



Ik heb voor deze kaart ook gebruik gemaakt van het mooie blok designpapier Floral. Het zijn prachtige kleuren. Ook de blaadjes bij de bloemen heb ik met dit mooie papier gestanst.



Het is een vrolijke kaart met de kaart, heerlijk voor in de zomer!

6002/0459 Noor! Design Cutting & Embossing stans Bloem

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen: