woensdag 21 oktober 2015

Jingle Bells

Hallo allemaal,
Voor mij is dit echt jeugd sentiment de klokken voor kerst. Mijn moeder hing overal 2 van die rode papieren honingraat klokken aan, stiekum vond ik het afschuwelijk. Toch kon ik het niet laten om met de shape artmal van dutch doobadoo deze herinering te laten herleven en met de Noor! Design klimop mal er bij nog leuker!

Ik heb de shape mal 2 x uitgeknipt op wit cardstock en dit beplakt met knal rood cardstock. En aan de bovenkant heb ik ze aan elkaar geplakt. en er een lintje aan gemaakt zodat ze opgehangen kunnen worden.

  
Met wat design papier uit het Noor favorites blok en het Joy ribbel karton heb ik ze in het midden wat volume gegeven.om er daarna mijn gematte plaatje van de hobby house op te plakken.
Ik heb alles oud gemaakt met de prima distresser, zo fijn dat ding is heerlijk groot en ben je nooit kwijt.
 

Ik kan het niet helpen maar de Noor hedera takjes zijn op dit moment bij mij echt favoriet , en ook op mijn kerst kaartjes kom je ze overal tegen. Met een likje witte verf maak ik er gewoon winterse blaadjes van en in combinatie met wat besjes en denneappeltjes vind ik ze echt super!


Rond om de klokken heb ik met een zwarte perlen pen kleine stipjes gezet zodat de randen wat meer afsteken. Nou mam, je rode kerst klokken die aan iedere lamp , deur en schilderij hingen hebben een moderne variant gekregen.



Zo draag ik je traditie nog even door!



3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk met die klokjes als achtergrond!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd leuke klokjes om mee te knutselen .
    Wat is het schitterend geworden !
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, die donkerrode klokjes. De klimop als versiering blijft altijd mooi. Prachtige decoratie! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen