donderdag 31 december 2015

Travel with Me

Hallo allemaal,

 Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie ter inspiratie. Ik ben met de stansset uit de noor collectie life is a journey 6002/0505 aan de slag gegaan. En wat zijn ze leuk.

Als basis heb ik een kraft kaart gemaakt en deze beplakt met papier uit het blok Needles and pins 6011/0317.



Ik heb aan de zijkant de gears rand 6002/0288 en wat losse gears 6002/0287 gebruikt voor een stoer sfeertje.


De wereldbol heb ik op kleur gemaakt met distress inkt. Zo word hij toch net echt. Een  passende tekst maakt het hoekje af. Mijn afdrukje van Teddy bo  is gekleurd met sennelier.
Het kompasje heb ik uit kraft gestanst en met distress bewerkt. Daarna gemat op donkerbruin cardstock. Een toef blaadjes erbij mosjes en wat takjes  maken het kaartje af.

6011/0317 Paper bloc Needles & pins

Ik wens jullie allemaal een fijne avond vol liefde en gezelligheid! Wie weet heb ik nog tijd om wat te freubelen deze dagen want wij zijn heerlijk thuis.

Tot snel ....

1 opmerking:

  1. Stoer kaartje!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen