vrijdag 1 januari 2016

Gelukkig Nieuwjaar!


Goedemorgen allemaal,

Allereerst wil ik iedereen een heel mooi nieuwjaar toewensen in de hoop dat jullie een gezellig uiteinde hebben gehad. Voor deze allereerste dag van het jaar, heb ik een Project Life pagina uitgekozen met een toepasselijk thema.



Mijn dochter is geboren op 1 januari,  dus elk Oud & Nieuw wordt bij ons extra feestelijk gevierd.


Bij Project Life is het leuk om zowel ín, als óp de plastic hoezen te werken.


Van de feestelijke stempelset 6410/0081 heb ik de vlaggetjes gebruikt. Ze zijn op verschillende kleuren design papier gestempeld,  uitgeknipt en met foamblokjes op de hoes bevestigd. Een stukje bakerstwine houdt ze bij elkaar. 



De Vintage Borders Swirl 6002/0359 accentueert mooi een hoek van de foto.


De rechter pagina heeft 2 grotere vlakken en vier kleintjes. Het is leuk om te spelen met de maat foto's die je gebruikt.


Op een van de grotere vakken heb ik bij de foto wat uitgeprinte stroken met tekst geplakt .


 De kleinere vlakken zijn gevuld met mini foto's.


en voor de afwisseling heb ik een van de vlakjes gebruikt voor een stempel uit de set Voor de liefste juf 6410/0082.



Ook  deze pagina heb ik versierd met Noor-slingers.


Het geheel is afgewerkt met doodle randjes en wat oudere Rub Ons afwrijfplaatjes. 


We willen jullie graag uitdagen met de Noor meisjes!
Ga jij ook starten met een Project Life Jaarboek in 2016 en doe je met ons mee?
We gaan je in onze Noor! Design Facebook groep voor scrapbooking op weg helpen.
Klik maar op onderstaande link voor meer informatie.



Ik hoop dat het inspiratie heeft gebracht  en wens jullie veel creatief plezier de komende dagen!

Hartelijke groeten,

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er scraptastisch uit...:-)!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi begin van 2016, extra feestelijk voor je dochter! Van harte en alle goeds voor het nieuwe jaar! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen