woensdag 6 januari 2016

Have a beautiful Day

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien met de mooie materialen van Noor! Design. Het is dit keer een eenvoudige kaart geworden.


Ik heb voor deze kaart weer eens de oudere blauwe mal 6002/0147 gebruikt. Wat blijft deze toch prachtig.


Het mooie designpapier komt uit het nieuwe paperblok 6011/0037.


Rond het plaatje heb ik een stencil van JoyCrafts gebruikt 6002/0482.


Ook de leuke hoekjes komen uit deze mal. De leuke takjes komen van stencil 6002/0263.


De leuke tekst komt van tekst stempel 6410/0310.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en dank jullie wel voor het langskomen. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.



4 opmerkingen:

  1. Romantisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi de kaart Ineke.
    Het is een plaatje!!
    De mal zijn ook erg mooi .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vintage kaartjes en de mail is idd schitterend! Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wspaniały klimat tej karteczki! Pozdrawiam ciepło:)

    BeantwoordenVerwijderen