zaterdag 2 januari 2016

Winter Kisses

Hallo allemaal,

Allereerst wens ik jullie allemaal een gelukkig en creatief 2016!

Vandaag wil ik jullie een winterskaartje laten zien ook al is er nog geen sneeuw te bekennen hier in Nederland. Maar dat mag de pret niet drukken. Dus ben ik aan de slag gegaan met dat mooie Noor design papier 6011/0319. 


Zoals jullie kunnen zien heb ik gebruik gemaakt van een dutch doobadoo mal die uit de vorige collectie komt. Erg leuk voor een winters kaartje met Noortjes er bij.


Hier zitten onwijs leuke winters papiertjes in met ook leuke roze accenten. Even wat anders dan de standaard kleuren die we gewend zijn.


Verder mogen dan ook die winterse mallen van Noor niet ontbreken zoals de gave ice crytals 6002/2053. En verdee is het kaartje afgewerkt met de leuke winterse teksten 6410/0124. hier zitten verschillende leuke teksten in winterse sfeer op. 


Is het niet een onwijs gave mal! Ik heb deze echt al heel veel gebruikt en hij blijft gewoon heel mooi. Denk niet dat deze me ooit gaat vervelen.


Als laatste wil ik de lantaarn 6002/0194 laten zien. deze is dus ook heel erg mooi te gebruiken op je kerst en winter kaarten! 


Hoop jullie weer geïnspireerd te hebben met deze Noortjes en wens jullie een hele fijne dag!

Lieve groetjes,
Celine Koppe 

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt! Ik wens het hele team van Noor een heel gelukkig, gezond en creatief 2016 toe. En voor Jolanda veel succes met haar bedrijf. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk gemaakt!!!
    Het Kraft gaat ook zó leuk samen met de zachte kleurtjes van het designpapier.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen