donderdag 4 februari 2016

Time Flies

Hallo allemaal,

 Ik mag vandaag weer wat posten om jullie van inspiratie te voorzien. Het leek mij weer eens leuk om de met "Gears" serie aan de slag te gaan en heb hier van de leuke stansset gebruikt. Dus heb ik een fotolijst gemaakt van de Mdf klok van Dutch doobadoo. De mdf klok heb ik bewerkt met verf en crackele medium om hem een oud uiterlijk te geven.
.

In de klok heb ik een foto geplakt van Capode  pup van een lief vriendinnetje, Is het geen droppie? Ik kan eigelijk geen project maken zonder de Noor rolrozen 6002/0384. 

6002/0384 Floral Flourishes Roll up Roses 1

Ik heb ze deze keer in creme gestanst en deze voor het rollen gestempeld met de script stempel uit de sending messages collectie 6410/0024. Als je ze daarna rolt krijgen ze een vintage look!

 
Op deze foto zie je goed hoe ik de rozen en de rest van mijn spulletjes over de randen heb geplakt zodat het doorloopt over de hele klok. Door met touw en jute te werken geef je het geheel een stoere look net als het hondje.

Ook heb ik de losse Noor gears 6002/0287 verwerkt op de klok. Deze heb ik uitgestanst en daarna met frantage embossings poeder bewerkt. Zo worden ze een soort van metaal achtig en lijken het net echte gears!

6002/0287 Gears Tandwielen

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie weer van wat inspiratie heb voorzien.
Tot snel weer!

0 reacties:

Een reactie posten