zondag 14 februari 2016

Toi Toi Toi

Hallo welkom hier. Vandaag eens een cas kaartje gemaakt. Ook daar kun je natuurlijk de Noor! design artikelen prima voor gebruiken. 


Als basis ben ik begonnen met cardstock 2 tinten grijs en zwart.  Als je langs de randen van je papier een doodle stempel 6410/0393 zet krijg je me toch een super leuk effect!



De Vintage Flourishes - Opoefiets 6003/0064 uit zwart cardstock gestanst en in het midden van de kaart geplakt. En je ziet ook nog de Vintage Flourishes - Dubbele Tag 6003/006.

   

Daar heb ik mijn tekst stempel op gestempeld. Kijk toch eens zo gaaf met dat extra stiksteekje!


Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb gebracht met dit cas kaartje.  Ik ga weer snel verder met mijn volgende creatie. Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, 


1 opmerking: