maandag 15 februari 2016

Valentijn

Hallo allemaal,

Het is alweer Valentijn geweest maar ik wil toch graag nog even dit kaartje met jullie delen! Dus komt het woord "Liefde" weer vaak langs. En dat heb ik dan ook maar op deze roze kaart verwerkt.


Met het desingpapier "With Love" 6011/0037 heb ik de basis bekleed. Deze basis bestaat uit een strook Kraft van ongeveer 12 cm hoog en 13,5 cm breed. Deze heb ik dubbel gevouwen en daarop een cirkel geplakt die ik ook met het prachtige "With Love" designpapier heb beplakt.  

6011/0037 Paper bloc With love

Op die cirkel nog een vierkant stuk van andere kleur uit het blokje en  een langwerpig stuk desingpapier waar ik een deel van de randstans 6002/0357 heb geplakt.


Achterlangs heb ik in het roze de vlinder rand 6002/0389 geplakt. En de losse vlinder 6002/0390  rechtsboven. Ook in het roze en beide hebben een rug van parels gekregen. 

6002/0390 Blauw 2 vlinders

De ingekleurde afbeelding heb ik op het frame geplakt. Dit Frame 6002/0356 heb ik uit Kraft papier gestanst.


Hier nog een close up van de vlinder met de rug van pareltjes. Ook kun je hier nog zien hoe ik het mooie takje, gemaakt met de vintage flourish mal 6003/0061 samen met een veertje bij de bloemen heb verwerkt.


En voor de kleurders onder ons, deze afbeelding heb ik met L`Aquarelle van Sennelier ingekleurd.
Daarna uitgesneden en op de mal van het frame geplakt.

6003/0061 Noor! design Cutting stencil Swirls/takjes

Ik wens jullie allemaal een mooie Valentijn dag, en wie weet krijg
je nog wel een mooie kaart of kadootje.

0 reacties:

Een reactie posten