vrijdag 5 februari 2016

Winter Wonderland

Goede morgen allemaal.

De winter is alweer bijna voorbij en ik heb werkelijk de sneeuw gemist! Daarom ben ik op zoek gegaan naar oudere winterfoto's en heb er een houten album mee gemaakt.

 


De foto's zijn in de straat geschoten en het blokje Brics (6011/0015) past perfect als achtergrond.


Onder de slee op deze foto was veel witte ruimte. Ik heb daar een tekst op getypt, alvorens de foto uit te printen.


Natuurlijk kon de Noor-slee  (6002/2035) niet uitblijven!


Als je sneeuw-foto's verwerkt, is het leuk om met pasta/gesso en masks te spelen. Het imiteert sneeuw en geeft alles een winters sfeertje.


En hier de (sneeuw) wolkjes van Noor (6002/0199).


De Noor sterren (6002/2042) zijn multi-functioneel. En ook de losse sterren die eruit gestanst worden, zijn leuk om her en der terug te laten komen



Als je de halve cirkel  2 maal stanst, kun je een volle sterren-krans maken.

 

Met een mal, heb ik een kleine envelop gemaakt. Het dient als bewaar-plek voor een flink aantal extra foto's.







En zo zijn we aan de achterkant van het album gekomen.




Ik hoop dat het jullie winterse inspiratie heeft gebracht.


Hartelijke groeten,

9 opmerkingen:

  1. Een prachtig album! Echt heel mooi! Groet, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend album!!! Welke set MDF is dit?
    groeten Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik heb hem al gevonden, hij is van Doobadoo. Mijn zoon heeft een huis gekocht dus bedankt voor de inspiratie voor een nieuwe woning "kaart"
    groeten Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Weer heel mooi albumpje Corina! Top!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schitterend fotoboek!!!! Geweldig, al die leuke "koude" details, ik begin er zowat van te bibberen... Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig boekje ,heel erg mooi gemaakt .
    Een leuk idee weer voor ons.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen