donderdag 31 maart 2016

Later als ik groot Ben...

Hallo allemaal,

Vandaag weer een scrappie op het blog. Een scrappie van een klein kereltje wat zeker weet dat hij piraat wil worden als hij groot is.  Ik blijf het leuk vinden om al deze kostbare momenten vast te leggen in mijn scraps, zo krijgen de albums voor ons een grote waarde om te bewaren voor later. 

Voor deze layout heb ik het scrap paperpad tough textures ( 6003/0705) gebruikt. De stoere kleuren en prints vind ik heel passen bij piraatjes.


Het papier heb ik gedistressed langs de randjes en daarna geborduurd. Ik vind het erg mooi om zo de randen af te werken.

 Uit de Noor! Life is a journey collectie ( 6002/0504) komen de stansjes van de wereld bol en het compas.  

6003/0705 Paper Bloc Tough Textures

Deze heb ik uit kraft gestanst en gemat op zwart. 

 
De golven waar mijn piraatje in staat is al een wat oudere stans uit de under the sea ( 6002/0330) collectie,maar wat blijft ie leuk en bruikbaar.

6002/0504 Life is a Journey

Hoe leuk is het om de wereldbol op kleur te maken en er een schatkaart van te maken. De echte schatkaart gemaakt met de prachtige stempels ( 0641/0394) de life is a journey collectie steekt erachter.

6410/0394 Stempelset Life is a journey

 Inmiddels, wil hij dieren beschermer in Afrika worden....dus ook daar gaan we binnekort eens een layout aan wijden!

Tot de volgende keer. 

1 opmerking: