zondag 20 maart 2016

Voorjaar

Welkom, gezellig dat je hier weer bent vandaag. Alweer aan mij om jullie een creatie te laten zien.


Vandaag een voorjaarskaartje gemaakt met de Gelli plate en distress inkt. Hierbij heb ik de prachtige Noor! Design Clearstamp Silhouettes Narcis 6410/0340 gebruikt. Die ik nog extra kleur heb gegeven met mijn potloden. Zo krijg je toch helemaal zin in het voorjaar! Noor! Design Vintage Flourishes  Tag 6003/0062 maken mijn kaartje.


Je kunt om wat accenten te leggen op je kaartje heel leuk doodle.
Helaas ben ik daar uit de hand zelf geen grote ster in maar geen nood want we hebben daar een hele gave stempel set van bij Noor! design.


Doodle borders 6410/0393, Kijk eens hoeveel verschillende?


Zo ik ben er klaar voor laat het voorjaar maar komen. Dit was alweer mijn creatie voor vandaag. Ik hoop dat jullie ook zelf lekker aan de slag gaan.


Wens jullie voor nu nog een hele fijne dag toe en tot een volgende x

Lieve groetjes


0 reacties:

Een reactie posten