donderdag 25 augustus 2016

Daar komt de Dino

Hallo allemaal, 
Vandaag heb ik weer een scrappie voor jullie. Een poosje geleden kwamen ze op het winkelcentrum met de walking dino. Dit zijn levensechte dino's die rond wandelen. Dante is dol op dino's dus wij er naar toe!


Als basis heb ik het papier uit het tough textures blok (6011/0392) gebruikt. Dit formaat scrap kan daar net uit. Het blauwe papier komt uit het blok  berry sweet (6011/0316) Dat blijft ook echt heel mooi!


 Op de grote layout heb ik de randen opgeschuurd en gestempeld met hoekjes van het atc stempelset (6410/0396) Ik stempel dan zonder acryl blok om een wat speelser effect te krijgen.

De andere kant van mijn pagina heb ik wat kleinere foto,s en de journaling verwerkt. Op de pagina,s zie je steeds zwarte swirls er tussen uit piepen. Dit is de mooie stans (6002/0542).


Op deze detail foto zie je dat ik met de nieuwe mask mallen een schubben huid  heb gemaakt door het giraffen print Mask te smeren met  en structuur pasta en inkt.


 Hoe leuk al die printjes op 1 vel !

 Dit was het weer vandaag, 
Tot snel weer! 

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend gaaf!! Wat een leuke en mooie herinnering is het voor je zoon.
    Sowieso dat er walking dino's waren, maar dan ook nog foto's die zo mooi gescrapt zijn.
    Schitterend!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen