vrijdag 30 september 2016

Dreaming of a white Christmas

Hallo allemaal,

Ik heb deze keer heel veel verschillende soorten Noor! Design mallen gebruikt. De prachtige boom kun je ook gewoon op een winterkaart gebruiken.


Ik heb een winterse kaart gemaakt met een nieuwe card art mal van Dutch Doobadoo. Een mooie winterse landschap met een kerkje. Het open gesneden gedeelte heb ik dicht gemaakt met mica. Langs de randen heb ik foamballetjes gedaan.

6002/2029 Happy Holidays Merry Happy Reindeers

De herten zijn van Noor! Design, evenals de boom, de ticket en de sterren. Ook de tekststempel is van Noor! Design. Het vogeltje die ik op het mica geplakt heb, is een paper art vel van Dutch Doobadoo.  Al het kraft heb ik weer bewerkt met witte Gesso. Het geĆ«mbosste gedeelte heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

6002/0636 One of a Kind Herfst set

Ik hoop dat ik jullie alvast een beetje heb kunnen inspireren. Ik wens jullie een heel fijn weekend toe, bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

0 reacties:

Een reactie posten