donderdag 8 september 2016

Goodbye Summer

Goedemorgen allemaal,

Nog een paar weken en dan nemen we weer afscheid van de zomer en verwelkomen we de herfst!


Om alvast in de stemming te komen heb ik een kaart gemaakt met de nieuwste & wat oudere Noortjes.

6002/0636 One of a Kind Herfst set

Is deze herfst set van One of a kind niet ontzettend gaaf. Ik ben helemaal weg van die mini pompoenen!


       In de hoek heb ik het spinneweb gedaan met daarop die griezelige kruispin.... brrrrr

6002/0532 Autumn spin en spinnenweb (2st)               6410/0098 Stempel Autumn    

Op de tekstbanner een passende tekst gestempeld..



Het dessinpapier komt van het paperbloc Good old days  6011/0067.

6011/0067 Paper bloc  Good old days

          
Ik vind de herfst zo'n mooi seizoen, met al die prachtige kleuren.


De eerdere autumn mallen kun je heel goed combineren met de nieuwe Noortjes. Zo vind ik de paddenstoelen rand één van mijn favorieten!

6002/0333 Autumn Paddestoel en blad    6002/0317 Autumn Rand paddestoelen

Gezellig dat jullie ook vandaag hier weer een bezoekje gebracht hebben, hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren!

Groetjes Janneke

                                                       

0 reacties:

Een reactie posten