zaterdag 8 oktober 2016

Autumn

Hallo allemaal,

Het is nu toch echt zover, het is herfst. Ook weer een hele mooie tijd met prachtigen kleuren. 
Deze kleuren zie je ook terug in het prachtige Autumn design papier van Noor! Design (6011/0502).



Ik heb een shape art card van Dutch Doobadoo gebruikt. 

6011/0502 Paper bloc Herfst

Ik ben begonnen met rood karton, hierop kraft karton en vervolgens het design papier. Alle randen zijn gedistressed.

   6002/0451 Blauwe mal Viewmaster

Rechtsboven heb ik de prachtige viewmaster (6002/0451) gedaan. Hierop enkele kleine plakpareltjes.

  6002/0532 Autumn spin en spinnenweb (2st)

Linksboven heb ik de mooie spinnenweb met spin geplakt (6002/0532) deze heb ik uit zwart karton gestanst, Op de spin heb ik met een witte Sharpie pen de kruis getekend.

  6002/0456 Autumn klimop

Links onder het afdrukje heb ik de prachtige klimpop gedaan, de groene takjes komen uit de stans Herfstbladeren van Noor! Design (6002/0456 en 6002/0532).


Het afdrukje is een digi van Mo's Digital Pencil Shop. Ik heb deze gemat op de prachtige vierkante mal (6002/0360). Het afdrukje heb ik ingekleurd met de brushmarkers van Winsor&Newton. Ik had deze al tijdens mijn vakantie ingekleurd en helaas heb ik niet de kleurnummers genoteerd. Rondom het afdrukje heb ik enamel frantage gedaan. Verder heb ik mijn kaart afgewerkt met een beetje witte Gesso.

6002/0360 Blauw Vierkant + kroonluchter

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!

0 reacties:

Een reactie posten