vrijdag 14 oktober 2016

Gelsaagd



Goedemorgen!

Ooit heb ik mij voorgenomen om minstens van 1 jaar een Project Life Album bij te houden. Dat is het jaar 2015 geworden.


Zo nu en dan maak ik er een pagina voor. Hierbij de maand Juni.


De woning stond volop in de steigers wegens de zolder-verbouwing. Ondertussen deed Thomas dapper zijn examen en slaagde met vlag en wimpel. De vlag én tas gingen uit en wel op het hoogste puntje van het huis!

6011/0301 Paper bloc Fading Colours

Als basis voor de pagina heb ik gebruik gemaakt van de Noor-blokken 6011/0301 Paper bloc Fading Colours & 6011/0316 Paperbloc Berry sweet .


Trots stond Thomas boven de wereld zijn zege te vieren!


De pagina is versierd met wat stoere embellishments en achtergrondstempels.


De grote blokken heb ik gecombineerd met wat papier uit de ATC blokjes.

6011/0407 ATC Paper Bloc Tough Textures 

6011/0407 ATC Paper Bloc Tough Textures & 6011/0409 ATC Paper Bloc Berry Sweet.


Zo kun je leuk mixen met grote en kleine patronen.


Toevallig heeft Thomas exact zo'n fiets als het stansje van Noor!Design {6003/0064}.

6003/0064 Vintage Flourishes Opoefiets

Dus ik heb 'm tegen de lantaarnpaal aangezet, een typisch plaatje hier in de straat.



In de "Scrap-schatkist"  vond ik deze metalen label, ooit van een oude koffer afgetrokken.
Hij is in deze wel toepasselijk.


Tot zover de maand Juni van mijn langzaam-aan-vorderende PL album.

Hartelijke groeten,

0 reacties:

Een reactie posten