dinsdag 18 oktober 2016

Noor! Design Demo - Het Boekensteuntje creatief

Hallo allemaal,

zaterdag 22 oktober mag ik een demo geven bij Het Boekensteuntje creatief in Echt. Het is van 10.00-16.00, kom je ook?


De basis van deze kaart heb ik gemaakt met het mooie herfst designpapier van Noor (6011/0502).


 Bovenaan de kaart heb ik de ruit randstans (6002/0578) gebruikt.


Onderaan de kaart heb ik de kaart versierd met wat eikenblaadjes en pompoenen uit de one of a kind herfstset (6002/0636).

6002/0636 One of a Kind Herfst set

 De eikenblaadjes heb ik ingekleurd met distress inkt in de kleuren: scattered straw en tea dye, de nerfjes met vintage photo. Dit doe ik met behulp van daubertjes.


Op de kaart heb ik de paddenstelenrand (6002/0317) geplakt, eerst uitgestanst in het wit en als basis gebruikt. 

6002/0317 Autumn Rand paddestoelen

Uitgestanst in het groen en daarvan het gras afgeknipt,uitgestanst in het rood en daarvan de hoedjes uitgeknipt en op de basis geplakt. Stipjes met een wit schrijvende pen erop getekend.


Op de achtergrond heb ik de eikeltjes card art mal van dutch doobadoo gebruikt. Op de tussenstukjes heb ik de boompjes uit de one of a kind herfstset (6002/0636) geplakt. Hierop wat losse kleine blaadjes (6002/0580)geplakt en deze heb ik voorzien van echte herfstkleuren met distress inkt in de kleuren: rustyhinge,scattered straw en peeled paint. Dat doe ik met behulp van daubertjes.

6002/0580 Autumn herfst bladeren

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie zaterdag 22 oktober tijdens de demo bij Het Boekensteuntje creatief in Echt. 

Groetjes,

0 reacties:

Een reactie posten