zaterdag 15 oktober 2016

Winter

Hallo allemaal,

In de Faceboek Groep van Noor! Design is een "De week van ... " van start gegaan. Elke week wordt er een item uitgelicht. Deze keer is het de vierkante mal 6002/0257. Ik heb deze maar gelijk even gecombineerd met mijn blogpost voor Noor! Design.


Ik heb deze blauwe mal gestanst uit kraft karton.


Hierop heb ik een plaatje gedaan. Als je mij volgt, dan zie je dat ik meestal de items wat schuin opplak. ik houd niet van alles maar recht. Het kraft karton heb ik met witte gesso bewerkt. Links boven heb ik de cirkel stars gedaan, ook deze is uit kraft karton gestanst.

Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars

Hierop heb ik de IJskristal Cirkel gedaan, deze heb ik uit wit karton gestanst.

Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel  

Onder het paatje heb ik nog een klein wit papieren kleedje gedaan. Op de hoeken van het plaatje heb ik de witte sterren uit de serie One of a Kind "Kerstset Huisjes". Onder het plaatje heb ik nog een stukje kant gebruikt, Links op het plaatje heb ik de kerstster gedaan, deze komt uit de serie One of a Kind "Kerstset Hert". 

Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10    Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset huisjes (

Onder de kerstster heb ik nog een strik van scrappers floss gedaan, helaas is dit niet meer verkrijgbaar. In het hart van de kerstster heb ik nog een plakparel gedaan. Rechtsonder op het plaatje heb ik het woordje Winter nog uitgestanst en opgeplakt.

6002/2033 Winter Wishes Tekst Winter

Het design papier is van Pion Design. De blauwe plakparels heb ik zelf op kleur gemaakt met een brushmarker van Winsor&Newton. Verder heb ik nog een metalen hoekje gebruikt, ook deze heb ik met gesso bewerkt. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!


0 reacties:

Een reactie posten