vrijdag 30 december 2016

Het jaar van Raffaela

Hoe zag jouw jaar eruit bij Noor! Design?
Mijn jaar bij Noor was weer een druk jaar, een jaar dat ik mijn oude passie scrappen weer heb opgepakt. Zo leuk om dit te doen in combinatie met de mooie Noortjes. Zowel de stansjes als de papier blokken zijn super leuk om te gebruiken met scrappen.

Wat wat jouw persoonlijke hoogtepunt bij Noor! Design in 2016?
Mijn hoogtepunt zijn toch wel de stansblokken die uitkwamen en de promotie die we daar om heen deden. Het blok cool dudes heb ik ook echt verslonden. Natuurlijk was er ook weer de Noor vriendinnendag. Dit is ook altijd een mooi moment in het jaar, zoveel dames die steeds maar weer komen op deze dag!

Wat denk je dat 2017 gaat brengen voor Noor! Design?
2017 gaat een hoop mooie spulletjes brengen haha dat weten wij al uit betrouwbare bron.Ik ben trots en blij dat ik ook in 2017 weer mag werken met deze mooie spullen en deze mag promoten. Natuurlijk hoop ik op een mooi jaar vol gezelligheid met de Noor meisjes. 



Wat vind je zelf je mooiste Noor! Design kaartje van 2016?
Dat is een grappige vraag, Eigenlijk vind ik mijn laatste kaartje altijd het leukste! Een laat ik er nou toevallig vanavond 1 gemaakt hebben. een kaartje gekleurd met de nieuwe water colour markers van Winsor & Newton.


Het kaartje is gesealed met de fuse en er tussen zitten sterretjes gestanst met een vintage flourish stansje van Noor!, pailetten en in houten cijfers 2017.


Vanaf volgend jaar zijn de mooie water colour markers overal te koop. Wat kleuren ze fijn zeg! Het resultaat vind ik erg mooi en denk dat dit mijn favo kleurmedium word voor 2017!


Natuurlijk wens ik jullie allemaal een magic 2017 en dat het maar een heel creatief jaar mag worden!

2 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart en mooi verhaal! fijne jaarwisseling en een creatief 2017! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk is je kaart ,bedankt voor je verhaal.
    De beste wensen voor 2017.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen