vrijdag 20 januari 2017

Hello There

Goedemorgen dames,

Vandaag wil ik graag deze kaart aan jullie showen.


De basis van de kaart is gemaakt met een Dutch Shape Art mal 4 Petals. Dit blijft wel 1 van mijn favoriete modellen moet ik zeggen. Teken en knip hem uit kraft en wit cardstock en vervolgens een maatje kleiner uit designpapier Carpe Diem.

 Neem kraft cardstock 11,5 x 11,5 cm, wit cardstock 11 x 11 cm en designpapier Carpe Diem 10,5 x 10,5 cm. Plak dit op elkaar en leg dit vierkant diagonaal over je Dutch Shape Art.


(art.nr. 6011/0518)

 Het papier van deze kaart komt uit de Noor! Design Carpe Diem kit die vanaf medio januari in de winkels zal liggen. Kijk eens wat een lieve pasteltintjes!


Ik heb 3 rolroosjes (in 2 formaten) gemaakt ook uit hetzelfde designpapier met de Noor! Design Roll Up Roses. In het hart van de roosjes heb ik een parel gemaakt met een pearlpen van Dutch Doobadoo. Wat takjes en tilantia achter de bloemen en je maakt een mooie toef.


In het midden van de kaart heb ik deze mooie blauwe vierkante vlindermal gebruikt. En wat nu zo leuk is, we hebben in de collectie Vintage Flourishes ook nog dezelfde losse vlindertjes. Zo kun je deze op de hoekjes verwerken en lekker van je kaart af laten fladderen.

 
(art.nr. 6002/0630 & 6003/0033)

Plak achter je vierkante mal ook weer designpapier Carpe Diem en mat dit op kraft cardstock. En dit hoekje is ook al zo mooi. Als je deze mal stanst dan worden meteen ook stiksteekjes meegestanst en dit geeft wel een heel sjiek effect.


Ik hoop dat ik jullie ook in 2017 weer veel moois mag laten zien. Bedankt voor al jullie bezoekjes aan mijn blog. Op naar een mooi jaar!

  

3 opmerkingen: